La handmadein.ro, dorim să ne asigurăm că sunteți pe deplin mulțumiți de achizițiile dumneavoastră. În conformitate cu legislația aplicabilă privind protecția consumatorului, inclusiv Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate de pe site-ul nostru în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora. Totuși, trebuie să ținem cont de anumite excepții și condiții speciale, cum ar fi pentru produsele personalizate.

1. PRODUSELE CARE POT FI RETURNATE

Aveți dreptul de a returna orice produs nepersonalizat achiziționat de pe site-ul nostru, în termen de 14 zile, cu condiția ca acesta să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Produsul este în starea originală, fără urme de utilizare sau uzură.
  • Produsul este returnat împreună cu toate accesoriile, etichetele și documentele care l-au însoțit (factură, certificat de garanție, etc.).
  • Ambalajul original al produsului este intact (atunci când este aplicabil).

Pentru a iniția un retur, vă rugăm să ne contactați la suport@handmadein.ro sau la numărul de telefon 0767892057, și să ne comunicați intenția de a returna produsul, împreună cu detaliile comenzii. În urma notificării, veți primi instrucțiuni privind procesul de returnare.

2. PRODUSELE CARE NU POT FI RETURNATE

Produsele personalizate, realizate la comandă conform specificațiilor dumneavoastră (de exemplu: produse gravate, articole cu design unic sau produse realizate după cerințele dumneavoastră), sunt exceptate de la dreptul de returnare conform art. 16 lit. c) din OUG 34/2014. Acest lucru se aplică deoarece aceste produse nu mai pot fi reutilizate sau revândute în forma lor personalizată.

De asemenea, nu putem accepta retururi pentru produse care:

  • Au fost deteriorate din cauza manipulării necorespunzătoare din partea clientului.
  • Nu mai respectă condițiile de igienă (în cazul produselor cosmetice, bijuterii, etc.).

3. COSTURI DE RETURNARE

  • Costul returnării produsului către noi va fi suportat de către client, cu excepția cazului în care produsul returnat este defect sau nu corespunde descrierii inițiale (în acest caz, costurile vor fi acoperite de noi).
  • În cazul în care produsul returnat este defect, vă rugăm să ne contactați imediat pentru a remedia situația.

4. PROCESUL DE RETURNARE ȘI RAMBURSARE

După primirea și verificarea produsului returnat, vă vom notifica prin e-mail privind aprobarea sau respingerea returului dumneavoastră, în termen de maximum 14 zile de la primirea returului. Dacă produsul îndeplinește condițiile de returnare, vom procesa rambursarea sumei plătite pentru produs, folosind aceeași metodă de plată pe care ați utilizat-o la achiziție, în termen de 14 zile calendaristice.

Vă rugăm să rețineți că, în funcție de instituția financiară, procesarea rambursării poate dura câteva zile lucrătoare.