INFORMAȚII REFERITOARE LA CUMPĂRĂTURILE FĂCUTE PE SIT

Costul transportului este de 18 lei oriunde pe teritoriul României pentru comenzile de până în 300 lei; transportul este gratuit pentru toate comenzile care depășesc 300 lei.

Lucrăm doar cu firme de curierat rapide pentru ca produsele comandate să ajungă la tine în cel mai scurt timp. În majoritatea cazurilor coletul este livrat în 1-3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii – cu toate acestea, te rugăm să ai în vedere faptul că acest timp de tranzit poate urca până la 4-5 zile lucrătoare pentru unele localități.

Te rugăm să ții cont de faptul că pentru produse personalizate se mai adaugă încă o zi lucrătoare pentru executarea customizării.

În scurt timp după plasarea comenzii vei primi un e-mail cu factura precum și numărul de AWB cu care vei putea urmări pachetul tău.

Desigur, factura ta va fi transmisă în format electronic la adresa de email pe care ai introdus pe parcursul plasării comenzii.

Lista de dorințe este o colecție de produse pe care ai dori să le cumperi în viitor. Poți adăuga sau șterge din această listă la discreția ta.

INFORMAȚII DESPRE PLATĂ

Poți returna un produs cumpărat fără un motiv anume în limita a 14 zile de la primirea coletului. Pentru a iniția un retur, te rugăm să ne contactezi pe adresa de email suport@handmadein.ro sau folosind formularul de contact, impreună cu numărul comenzii și, opțional, motivul pentru retur. De aici te vom îndruma noi cu restul procesului.

De obicei fondurile sunt transferate imediat ce sistemul informatic al băncii poate procesa tranzacția. Comanda va fi expediată doar după ce primim confirmare de la bancă despre acest transfer.

În cazul în care constați că ai primit produsul greșit sau unul deteriorat, trimite-ne un email la suport@handmadein.ro în cel mult 72 ore de la primirea coletului. Din păcate nu putem soluționa solicitări dacă au trecut deja mai mult de 72 ore de la livrare.

Depinzând de situație, vom cere unele informații de la tine, precum descrierea problemei și poze, și vom încerca să rezolvăm situația în cel mai scurt timp.

Conținutul comenzii se poate schimba sau comanda se poate anula doar înainte ca produsele să fie predate curierului sau înainte ca personalizarea să fie efectuată pentru produse personalizate, însă nu și după ce comanda a intrat în posesia firmei de curierat sau după ce produsul a fost personalizat deja.